כפי שדווח על ידי Executive Digest, קמעונאי דלק יצטרכו להציג את הפחתה לליטר הנובעת משיעורים נמוכים יותר של מס מוצרי נפט (ISP) והמע"מ המתאים.

מידע זה חייב להופיע ליד משאבות הדלק או ישירות על ציוד ההפקה.

הכללים החדשים מגיעים מחוק גזירה שפרסמה הממשלה ויכנסו לתוקף 10 ימים לאחר פרסומו.

יתר על כן, יש לזהות בבירור את הסכום עם הניסוח "Redução ISP+IVA" ויהיה צורך להציג אותו עבור כל דלק שמקורו בנפט שנמכר בכל תחנה.

חישוב חיסכון

הנתון המוצג לנהגים ייצג את ההפרש בין שני סכומי מס.

הראשון הוא סכום ספק שירותי האינטרנט שיחויב לליטר באמצעות תעריף הייחוס שנקבע על פי פורטריה מס' 301 A/2018, מיום 23 בנובמבר, יחד עם מע"מ בשיעור החוקי החל.

השני הוא כמות ספק שירותי האינטרנט הנגבה בפועל לליטר תחת התעריף שהיה בתוקף באותה תקופה, שוב כולל מע"מ.

ההבדל בין שני הסכומים יהיה הנתון המוצג בתחנת הדלק, המעניק לצרכנים אינדיקציה ישירה להפחתת המס המוחלת על הדלק שלהם.

תחנות הדלק לא יהיו חופשיות לבחור אם או היכן לספק אותה, כאשר חוק הגזירה מחייב להציב את הדמות במצב גלוי היטב ליד המשאבות או על הציוד עצמו.

החישוב יהיה ספציפי לכל סוג דלק שנמכר, מה שאומר שהסכום המוצג יכול להשתנות בהתאם למוצר.

קנסות ציות

לתחנות דלק שלא יעמדו בדרישה החדשה עלולות לעמוד בקנסות הנעים בין 1,000 אירו ל -3,000 אירו

.

אותם קנסות יכולים לחול כאשר המידע המוצג הוא שקר, לא מדויק או לא מעודכן, כלומר המפעילים יהיו אחראים להבטיח שהנתונים המוצגים ללקוחות משקפים את התעריפים הקיימים כיום.

חובה זו תחל 10 ימים לאחר פרסום חוק הגזירה.

הצעד מהווה חלק מחבילה רחבה יותר של תמיכה ממשלתית זמנית ויוצאת דופן שמטרתה לסייע למגזרים שונים במשק להתמודד עם עלויות דלק גבוהות יותר.

הממשלה מבקשת להפוך את ההשפעה של אמצעי שירותי האינטרנט והמע"מ הנוכחיים לגלויה יותר לנהגים על ידי דרישת הצגת הפחתת מס בנקודת הרכישה.

הגדר את The Portugal News כמקור המועדף שלך לחדשות ב-Google

Googleהוסף כמקור מועדף ב-Google